אלבומי תמונות

קישורים

צור קשר

ארכיון

אודותינו

"הקול שלנו"

"Our Voice"

About Us

Archive

Contact Us

Links

Photo Albums

הספר “כשתגדלי תדעי” מאת אילנה מילמן

חברות וחברים,
בסרט “ילדי ברגן-בלזן” ששודר בזום, נחשפנו לסיפורה המרתק של בת דור שני, אילנה מילמן, שיצאה למסע מטלטל כדי להכיר את אמה.
אנו ממליצים בחום על הספר הזה.

“…באחד מהערבים המופלאים בהיותי בת שש הופרעו משחקי הדמיון שלי בהכרזה מהדהדת בחלל. היה זה אורי חברי לחדר ששבר את הדממה ואמר בקול חודר: ‘יש מישהו בחדר הזה שההורים שלו הם לא באמת ההורים שלו’…

‘מה אמרת? אתה חייב לספר לנו את הסוד’, הפצרתי באורי בחדר הילדים בקיבוץ מרחביה…”

אותה שיחה לפני השינה שינתה את מהלך חייה של אילנה מילמן שהתעקשה לחקור ולחשוף את נסיבות הולדתה ואת שורשיה במסע חיפושים חובק עולם. בשנות השלושים לחייה נדמה היה שהשלימה את החיפוש אחר מקורותיה וזהותה, אך היא גילתה שחלקים נוספים בפאזל חסרים.

“כשתגדלי תדעי” היו המילים ששמעה בכל פעם שעלה “הסוד הגדול” של ילדותה.
כשתגדלי תדעי הוא סיפור חייה המרתק של אילנה–הלנה, ילדה מאומצת בקיבוץ, המנסה למצוא בכל דרך אפשרית את אימה הביולוגית. באומץ ובנחישות היא מתירה את סבך הסודות והשקרים שאפפו את חייה שהחלו במחנה העקורים “ברגן־בלזן” בגרמניה. מנבכי הנפש ובכנות סוחפת היא שוזרת את סיפור חייה שלה ואת סיפור חייה של אימה, ניצולת גטו ורשה, וחושפת אמת מטלטלת שהתרחשה בכורח נסיבות החיים ורוח התקופה.

על אילנה מילמן:
מוזיקה, מחול ואומנות זורמים בעורקיה.
בוגרת סמינר הקיבוצים “אורנים” וסמינר הקיבוצים בתל אביב בתחום ההוראה, בתנועה ובמחול, בוגרת “לסלי קולג’” בבוסטון ובעלת תואר שני בתֵּרַפְּיָה באומנויות.
לימדה תנועה ומחול יצירתי, לימדה בטורונטו בבית הספר “ביאליק”, עבדה עם בני נוער מאומצים וקבוצות נשים, הכשירה מורים והנחתה סדנאות רבות בקנדה, באירופה ובישראל באמצעות שילוב אומנויות.

הנה קישור לספר: כשתגדלי תדעי

ניתן לרכוש ספר מודפס מאילנה מילמן
052-4752029